FAQ - najčastejšie otázky

Otázky týkajúce sa tovarov:

Podľa čoho si mám vybrať tú správnu veľkosť obuvi či oblečenia?

Na stránke uvádzame veľkostné tabuľky. Pre oblečenie je uvedené najviac používané medzinárodné značenie, aj s konkrétnymi rozmermi. Pri obuvi vystupuje porovnanie veľkostí v Anglicku, Európe a USA. Tu si treba uvedomiť, že sa tovary od rozličných výrobcov môžu jemne odlišovať od týchto uvádzaných rozmerov a preto uvádzame aj nám dostupné veľkostné tabuľky podľa rôznych výrobcov (značiek).

Je možné tovar vymeniť, ak mi nesedí veľkosť alebo niečo iné?

Je lepšie, ak pred nákupom dobre zvážite či Vám daná veľkosť, prevedenie a iné vlastnosti naozaj skutočne vyhovujú a až potom uskutočníte objednávku. Vyhnete sa tak zbytočným neskorším problémom a ušetríte tak čas a aj peniaze nie len sebe, ale aj nám. V niektorých prípadoch je možná aj výmena tovaru, takéto prípady riešime individuálne, samozrejme so snahou čo najviac vyhovieť a uspokojiť našich zákazníkov. Pri všetkých výmenách tovarov platí, že kupujúci je povinný o tomto kroku informovať predávajúceho čo najskôr, najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru; kupujúci hradí všetky náklady súvisiace s výmenou tovarov.

Prečo nemáte v ponuke všetky veľkosti pri všetkých tovaroch? Je možné, že mnou požadovaná veľkosť bude neskôr dostupná?

Snažíme sa mať v ponuke tovary s čo najširším rozsahom veľkostí, ale keďže väčšina ponúkaných tovarov je outletová (obmedzená množstvom), nie je možné, aby boli dostupné všetky veľkosti pri všetkých tovaroch. To by sme potom museli zmeniť skoro celú štruktúru sortimentu a samozrejme aj ceny. To ale neznamená, že sa nemôže stať, že Vami požadovaná veľkosť neskôr bude dostupná. Nevieme však povedať kedy, pretože to nevedia ani naši dodávatelia. Tovary a aj veľkosti však pridávame a odoberáme na dennej báze, takže skúste našu stránku navštíviť niekedy neskôr, poprípade nám môžete zaslať pripomienku či otázku emailom a my sa Vám pokúsime pomôcť ako len najlepšie vieme. Spokojnosť našich zákazníkov bude pre nás vždy na 1.mieste.

Ako je možné, že máte tak prijateľné ceny v porovnaní s inými obchodmi, najmä kamennými?

Nakupujeme výhradne v zahraničí. Našimi dodávateľmi sú priamo veľkoobchodníci, to znamená, že nakupujeme za veľkoobchodné ceny a nevznikajú tak dodatočné náklady na ďalšie sprostredkovateľské firmy. Taktiež keďže fungujeme len ako internetový obchod, šetríme na nákladoch, najmä z personálneho a priestorového hľadiska. A preto môžeme mať oveľa lepšie ceny než v kamenných obchodoch. A pretože plánujeme stále rozširovať náš ponúkaný sortiment, postupne chceme spolupracovať aj s ďalšími dodávateľmi.

Otázky týkajúce sa objednávky:

Dostanem objednaný tovar presne v takom množstve, cene a zobrazení ako som si objednal/a na vašej stránke?

Áno, dostanete presne tovar, ktorý je zobrazený na našej stránke. Všetok nami ponúkaný tovar je kvalitný, absolútne originálny a značkový. Dôležité je však poznamenať, že sa stáva, že niekedy nie sme schopní dodať všetok objednaný tovar. Kvôli tomu, že predávame outletový tovar (na výpredaj), ktorý je obmedzený množstvom a aj preto je zvýhodnený cenou, sa stáva, že v momente Vašej objednávky, je už daný tovar alebo jeho variant (veľkosť alebo prevedenie) vypredaný. Tomuto nie sme schopní nijako zabrániť, pretože niektoré tovary sa niekedy vypredajú neuveriteľne rýchlo. Takéto nepríjemnosti riešime individuálne. Veríme, že to dokážete pochopiť a aj napriek tomu nám zachováte Vašu priazeň.

Ako dlho trvá celý proces nákupu - od objednania tovaru až po jeho obdržanie?

Tovar objednávame zo zahraničia, na Slovensko nám príde takmer vždy do 5-10 dní, potom ho následne zasielame Slovenskou poštou alebo kuriérom na Vašu adresu. To znamená, že by ste mali Vašu zásielku obdržať zhruba za nejakých 6 až 12 dní od uskutočnenia objednávky. Občas sa stáva, že nastanú nejaké nepredvídané okolnosti (napr. zdržanie zásielky v zahraničí alebo v SR) a preto máme dodaciu dobu 12 pracovných dní. Výnimočné prípady riešime vždy individuálne. O stave Vašej objednávky Vás budeme vždy informovať.

Ako zistím stav mojej objednávky?

Stav Vašej objednávky môžete zistiť po prihlásení sa do Vášho užívateľského účtu. Je to uvedené v histórii Vašich nákupov (objednávok). O procese vybavovania Vašej objednávky Vás budeme vždy informovať emailom, poprípade telefonicky.

Ako a kedy môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku?

Objednávku môžete zrušiť alebo zmeniť emailom alebo telefonicky kedykoľvek predtým než bola záväzne potvrdená predávajúcim alebo najneskôr 24 hodín po jej potvrdení.

Ako môžem zaplatiť za tovar na váš bankový účet?

Buď môžete priamo vložiť peniaze v požadovanej sume na náš podnikateľský účet vo Fio banke: 2300525596/8330. Alebo tiež môžete vykonať jednorazový prevod (príkaz na úhradu) z Váško účtu cez internetbanking alebo priamo vo Vašej banke. Vo všetkých prípadoch používajte ako variabilný symbol číslo Vašej objednávky, aby sme mohli bez problémov identifikovať Vašu platbu.

Ostatné otázky:

Kde môžem nájsť vašu predajňu?

Našu kamennú predajňu nájdete vo Vranove nad Topľou na Bernolákovej ulici, číslo domu 1075.

Otváracia doba: PON-PIA 13:30-17:30.

Akým spôsobom vás môžem kontaktovať?

Najlepšie je, ak nám zašlete email alebo správu cez kontaktný formulár na našej stránke. Odpovieme Vám väčšinou do 24 hodín. Môžete nám aj zavolať, všetky kontaktné údaje sú uvedené na našej stránke.